Pages

Wednesday, 17 April 2013

ONE DAY YOU WILL BE MINE!


Highly recommended
memang best
puas...
dah lama tak baca novel sepuas ini
last baca novel yg beri kepuasan membaca ialah 7 Hari Mencintaiku by Siti Rosmizah

Nak bagi sinopsisi ke?

ini tentang bila seseorang tidak membuka hati nya utk org lain
setelah hati dikecewakan, dilukai
tetapi dalam tak disedari ada ruang kecil yang sedang berkembang
untuk menerima dan memberi
namun ego dan keras hati melambatkan perkembangan ruang itu
setelah puas berperang antara ego dan emosi
akhirnya hati jadi kalah
bila ruang itu berjaya menguasai si hati...
Dan Hati Membuat Pengakuan Ikhlas
Bersaksikan Ego dan Emosi

Ehsan dan Fitri masing2 punya kisah silam yg pahit
kehadiran watak watak dalam hidup Ehsan dan Fitri
telah menyatukan Ehsan dan Fitri
setelah masing2 bekerja keras untuk menidakkan cinta yg semakin berkembang

Dalam ni tak der watak yang berpangkat Datuk, Tengku, Tan Sri
(eh ada lah... ayahnya Hezrey, alaaah nama tu sekali jer keluar, tk mencacatkan cerita...)
yang tipikal dalam menyedapkan jalan cerita
Tanpa status tersebut, jalan cerita tetap sedap...

Malam kemarin ija terjaga pukul 12.30 mlm
trus capai buku ni .. sedar tk sedar ija tidur balik kul 4 am
kalaulah esoknya tk keje sahih ija habiskan mlm tuh jugak

Ibu Rawiwa.... cepat cari buku ni
Hari tuh Ija beli kat MPH, Subang Parade.



6 comments:

  1. eeee... sudah kena racun nih!
    okeh, minggu depan kena cari hehe..
    minggu ni mlm gila layan drama korea
    leleh uuuu...

    ReplyDelete
  2. citer korea tajuk apa
    ija tgh giler I Miss you tv 9 ni.
    cer rekomen apa yg sedap di korean drama yg lain

    ReplyDelete
  3. nice day :)
    Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
    pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
    Jadilah seperti yang kamu inginkan,
    karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
    dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
    yang ingin kamu lakukan

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
  4. Ingin terbang tinggi
    sayang sayap ku tidak punya sayap seperti helang
    Ingin menggapai mimpi
    sayang aku dikejutkan dari tidur ku
    lalu ku harungi jua halangan itu
    dengan kudrat yang ada
    ku gagahi jua
    untuk terbang tinggi dan menggapai mimpi
    doakan... Insyallah

    ReplyDelete
  5. kak,

    sayo baghu jah abis baco novel ni kat kampung ...hehehee...sedak ke ceghito dio......Ehsan! hehehehe

    ReplyDelete
  6. Salam ^^

    Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk baca ODYBM. Sangat saya hargai.

    Dan senang sekali saya kalau ODYBM dapat menghiburkan.

    Terima kasih sekali lagi.

    P/S: Mohon share ya?

    ReplyDelete