Pages

Thursday 16 February 2012

JUMPA BLOGGER

Malam tadi ija melayan karenah si Tisya yg tk puas hati selagi tak dapat buku The Twilight Saga : Breaking Dawn. Setelah malam kelmarin sold out kat MPH SACC Mall, malam ni cuba nasib kat POPULAR  Aeon Bukit Tinggi. Unfortunately, Habis Stock.. poor u Tisya... nasib orang yg tak sabar2 kan... betul tak cakap mama. Keluar dari POPULAR... tiba tiba nampak someone... hmmm macam kenal tp di mana yaa?  dia pandang ija, ija pandang dia.. Wallahualam lah samada dia kenal ija ke tak tp ija memang follow blog dia. Bila nampak anak2 nya baru perasan.. Hey... that's  DADDYZIYYAD  .....

Mampu pandang dan tersenyum jer... nak tegur shy shy cat lah i....

Tp seronok dapat jumpa blogger yg femes yg ija follow... best best... tp kalau malam td ija pi tegur say hi laggi best kan... u hv 2 kiut boys la bro..

4 comments:

  1. Assalamualaikum..salam kenal :)

    Laaaa....jumpa saya ke kat Aeon Bkt Tinggi malam tadi? hehehehe...Saya rasa masa tu saya tengah lepak kat bangku kan dgn anak anak..and awak keluar dari Popular...tegur aja lah..maaf, saya tak perasan sgt..:)

    Memang selalu gi situ sebab saya & wife join gym Fitness First kat situ..selalunya gilir2, mula saya workout, wife jaga anak...tapi malam tadi, wife aja yg work out, saya jaga anak anak..hehehehe..

    Saya tinggal di Aman Perdana. Tau kat mana? Dekat aja dgn Klang Sentral & Setia Alam tu..

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam dan salam kenal disambut...

    yup.. masa tu daddy (eh sedap plak panggil u daddy) tgh layan anak2.. ija baru nak duduk bangku sebelah tu, anak plak ajak gi minitoons ...
    Aman Perdana ke JJ bleh tahan gak jauh tuh... Pernah pusing2 Aman Perdana layan mata tgk rumah cantik2...Ingatkan tinggal area Taman Botanic ker, Taman Puteri ker,, or Pandamaran...

    ReplyDelete
  3. teringin nak jumpa daddy z juga...!

    ReplyDelete
  4. jom kita gahtering kat aeon bro...

    ReplyDelete