Pages

Wednesday 9 January 2013

HAPPY BIRTHDAY EN ZAIDI ISMAIL

Dia Kawan saya
Saya tahu dia baca
Tapi dia jual mahal tak nak komen post saya
tak per saya faham
Macamana saya kenal kawan saya ni
saya kenal dia dr Matrik UUM
dia classmate my besties..
pastu sambung Degree ..
dia ambik IT, saya ambik Business
Otak kami gila gila
Kami pernah buat kerja gila
5 minit nak kul 12 tgh malam,
kami memecut laju melepasi  gate UUM yg tunggu masa nak tutup
tgh malam lepak kat jitra...
Pastu kami ke Penang... berempat; 2 couple
Gila Kan...oowwh... masa tuh kami bukan couple...
Kami teman kan couple lain... hahahah (MC NA vs DOE)
Dulu kami gelarkan diri kami A to Z
Aliza to Zaidi... hahahah.. BFF kononyaaa

Satu hari dia gelabah.. nak jumpa saya
laaaa gelabah sebab dia terima coklat yg femes dan mahal  tuuu;
dari siapa?
dari secret admire dia lah
dan secret admire dia tu adalah roomate saya
hahahhahah...tapi dia reject
laaaa jual mahal kan dia... org dah minat, terima jer lah
selama 4 thn kat UUM..sesekali kami lunch date
sesekali balik dari kelas sama sama
so pandangan orang kami couple
hahahah tidaaaakkk...
tu susahkan bila kita kawan dgn lelaki..
trus difitnah COUPLE...

Satu hari di harijadi saya
saya dapat satu jambangan rose dari dia
itu pun saya mintak.. kahkahkah
bapa saya dah suspect itu gewe saya ..kahkahkah
Fitnah lagi

Habis UUM, kami kerja
kami masih buat kerja gila
exchange gift... outing...
tiba tiba dia hilang dari saya
dan saya dapat berita... dia KAWIN
tanpa sepatah pun bagitau saya
saya sedih ... bukan sedih hilang kekasih
tapi saya sedih dia buat mcm tuh pada persahabatan kami

Lepas kawin dia ke Jepun... menyambung Master katanya
Kami masih contact... ya.. saya maafkan dia atas kesalahan dia
sbb saya sayangkan persahabatan kami

oh ya lupa... dia beli rumah satu Taman dengan saya
tapi sedih.. rumah kami terbengkalai....
hahaha sapa suruh dia termakan hasutan saya suruh beli rumah situ

Sekarang dia on his own business..
Dah ada lima anak,
Bini masih sorang ..
Kami masih contact each other
sekadar bertanya kan khabar berita

to MOHD ZAIDI ISMAIL,
HAPPY BIRTHDAY BRO...9/1/1973
WELCOME TO 4 SERIES BRO..
THANK YOU FOR THE FRIENDSHIP THAT WE HAVE
KIRIM SALAM KAT WIFE YER

notakakiuntukpokdi:
tok sey tanyo kabar brito bekah admire awok dulu ko?

Ada gambar pok di tak?

Ada.. tapi kat kampung... kalau ada kat sini sah sah saya dah tepek di sini...







No comments:

Post a Comment